Retur, bytte og reklamasjon

Angrerett
Angrerett ved kjøp på nett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt nettkjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).

Angreskjema finner du her.

For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme mengde, stand og emballasje som du mottok den. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen 14 dager. Du kan sende varen i retur til oss med vedlagte returseddel.

Du har risikoen for transporten tilbake til oss. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg. Produktet sendes tilbake til oss i originalemballasje, sammen med angrerettskjema.

Reklamasjon eller feil/skadet ved leveranse
Reklamasjon
Om du mot formodning har problemer med dine varer, ber vi om at du sender oss så mye informasjon som mulig om varen, feilen, ordrenummer eller kvitteringen, så hjelper vi deg. Har du problemer med et elektrisk produkt trenger vi tilleggsinformasjon for å kunne hjelpe deg. Vi trenger en beskrivelse av feilen, bilder eller video, samt bilde av typeskiltet. Typeskiltet er et klistremerke med produktets serienummer som vanligvis er plassert under produktet.

MERK at du ikke kan sende en reklamasjon i retur selv – du må kontakte kundeservice for videre hjelp. Ved reklamasjon sendes all info til mail@elnor.no.

ELNOR

© 2025 ELNOR AS. All rights reserved.